Vraag en antwoord

Als u er met deze antwoorden niet uitkomt neem dan contact op:
- Voor account: FTNPVDM@dow.com
- Voor evenementen info: activiteit@pvdow.nl en/of FTNPVDM@dow.com

Q Ik wil inloggen maar het lukt niet?
A Gebruik uw mannummer zonder de U als accountnummer.
Wachtwoord vergeten: Stuur een e-mail naar FTNPVDM@DOW.COM. Vermeld wel uw mannummer en eventueel seniorennummer

Q Ik kan mijzelf niet opgeven?
A U dient uzelf ook als gezinslid op te nemen in uw account.

Q Wie kan ik nog meer opgeven voor evenementen?
A Alleen PV leden kunnen opgegeven worden voor evenementen, tenzij anders vermeld.

Q Wat is de definitie van een PV lid en PV gezinslid?
A  PV leden zijn:

* (werkende en gepensioneerde) werknemers van Dow, Dow Benelux Integrated Center, Trinseo, die ingeschreven zijn als PV lid

* de partners van bovengenoemde werknemers

* inwonende kinderen of kinderen die nog volledig financieel afhankelijk zijn van de ouder(s).

Ouders/broers/zussen vallen niet onder de definitie PV-lid of PV gezinslid. Deze kunnen niet ingeschreven worden voor evenementen, tenzij een evenement open staat voor inschrijven van introducees.

Q Mijn (e-mail) adres is gewijzigd?
A U kunt dit in uw PV account bijwerken.

Q Ik krijg de briefkaart op een verkeerd adres
A Kijk uw adresgegevens na in uw PV account. De post van de PV wordt op basis van die gegevens verstuurd.

Q Wanneer komen activiteiten in de webwinkel
A Zodra deze bekend zijn, maar ze staan dan niet al meteen open voor inschrijving

Q Wanneer gaat een evenement open voor inschrijving
A Normaal 3 maanden van te voren, uitzonderingen daar gelaten
Als er in een bus nog plaatsen zijn en nog kaarten, gaat het evenement 1 maand van te voren ook open voor introducés.
De start- en sluitingsdatum staan in de webwinkel vermeld.

Q Wanneer sluit een inschrijving
A  Afhankelijk van soort evenement, maar normaal 1-2 weken voor datum, wij moeten ook zaken in orde maken. Sommige theatervoorstellingen of concerten sluiten eerder i.v.m. “volle zaal” of “early bird” inschrijving 

Q Kan ik na sluitingstijd nog inschrijven
A Nee dat gaat niet, u kunt wel een e-mail sturen naar activiteit@pvdow.nl om op een wachtlijst te komen. Vermeld dan het evenement en het aantal kaarten dat u wilt hebben. Aanvragen worden in volgorde binnenkomst behandeld.

Q Kan ik mijn inschrijving annuleren
A Dat kan maar onder bepaalde voorwaarden; zie Algemene Voorwaarden

Q Wanneer krijg ik mijn kaarten of andere info
A Normaal ontvangt u een e-mail als bevestiging van uw inschrijving of betaling
Uiterlijk 1 week voor het evenement ontvangt u een e-mail of post met de informatie en/of kaarten.
Alleen als u dan nog geen informatie heeft ontvangen, moet u een e-mail sturen naar activiteit@pvdow.nl

Q Kan ik zelf mijn zitplaats in theater, zaal of bus bepalen
A  Nee dat gaat niet. U kunt wel aangeven in de opmerkingen bij de inschrijving als u naast iemand wil zitten
We proberen daar altijd rekening mee te houden.
U kunt ook aangeven als u vooraan in de bus wil zitten ivm wagenziekte

Q Kan ik ook op eigen gelegenheid naar een evenement
A Dat kan onder bepaalde voorwaarden, maar u betaalt in principe ook mee aan de bus, anders worden de andere tickets te duur. 

Q Ik heb mijn tickets of email niet ontvangen, wat nu
A Zorg dat uw adres en e-mailadres juist zijn ingevuld in uw PV account. De PV is niet verantwoordelijk voor verloren informatie of kaarten indien het (e-mail)adres niet juist is. Wij gebruiken alleen de (e-mail)adressen vermeld in uw PV account. Stuur een email naar activiteit@pvdow.nl of neem contact op met de organisator, indien bekend.